Houtskoolgriller® | Grillafdekking | Pro Deluxe®
incl. BTW en verzendkosten
The item you wish to purchase is temporarily out of stock. We would be happy to notify you as soon as the item is available.
Leverbaar - in 1-2 (werkdagen) bij je thuis
- Artikelnummer: 34_5555
- Vragen? Bel onze klantenservice op (0546) 24 12 26
- Dit product wordt geleverd door: Gartentraeume Online B.V.
Bedek je Pro Deluxe met een duurzame hoes. De hoes beschermt je barbecue tegen stromende regen, ijzel en brandende zon en geeft je barbecue een extra elegante toets. De lichtgewicht maar duurzame hoes kan gemakkelijk worden aangebracht en zorgt ervoor dat uw grill er seizoen na seizoen geweldig blijft uitzien. Bescherm uw investering en verleng de levensduur van uw Char-Griller-grill!
Functies in één oogopslag
- Bescherm uw investering met een op maat gemaakte, duurzame Char-Griller Cover
- Weerbestendig materiaal verlengt de levensduur van uw grill
Tuindromen is aangesloten bij Trustedshops, daarom is je bestelling 30 dagen kosteloos verzekerd
Merk | Char-Griller |
---|---|
EAN code | 0789792055558 |
Levertijd (werkdagen) | 1-2 | Shipment type | Groot pakket - 14.95€ |
Kleur | Zwart |
Garantie | 2,00 Jahre |
Breedte | 177,00 cm |
Hoogte | 124,00 cm |
Informatie over het retourneren als het je niet bevalt
- Je kunt je aankoop binnen 14 dagen na ontvangst aangeven voor retour, mits de artikelen ongebruikt zijn en in de originele verpakking zitten.
- Ga naar onze retourmodule en voer je bestel-e-mailadres en bestelnummer in.
- Je retouraanvraag wordt binnen 1 werkdag beoordeeld. Indien goedgekeurd, kan je het pakket retourneren.
- Er is door DPD een retourlabel voor je aangemaakt, of je kunt je retourzending zelf op eigen kosten naar ons terugsturen.
- Zorg ervoor dat de producten binnen 7 dagen na aanmelding van de retourzending worden geretourneerd.
- We betalen je terug op dezelfde manier als waarop je betaald heeft nadat we je retourzending hebben ontvangen.
Informatie over retourzendingen in geval van schade
- In onze retourmodule kan je eenvoudig een aanvraag doen en aangeven wat er mis is met uw producten en welke oplossing je graag wenst .
- Neem zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling, contact met ons op.
- Als je verdere hulp nodig heeft, verzoeken wij je rechtstreeks contact op te nemen met onze klantenservice. Vermeld daarbij je vraag, uw bestelnummer, het artikelnummer (of de naam van het artikel) en, indien van toepassing, foto's van het beschadigde artikel.