My Village | Achtergronddoek winterbos | 150x75cm
incl. BTW en verzendkosten
Leverbaar - in 1-2 (werkdagen) bij je thuis
- Artikelnummer: 34_Hintergrund
- Vragen? Bel onze klantenservice op (0546) 24 12 26
- Dit product wordt geleverd door: Gartentraeume Online B.V.
Mijn dorp | Achtergrond | in 7 varianten
- Een achtergrond maakt het kerstdorp compleet.
- Deze afbeelding kan oneindig gekoppeld worden
- Eenvoudig te installeren
Dit kleed is onbeperkt koppelbaar en dus ook te gebruiken voor een groter kerstdorp. De achtergrond is eenvoudig te bevestigen dankzij het flexibele materiaal en praktische ringen op elke hoek.
Deze achtergrond is gemaakt van hoogwaardig textiel met een illustratie. Ideaal als achtergrond voor je kerstdorp.
Waar staat jouw zelfgebouwde winterdorp? Op de vensterbank, in de kast, onder de kerstboom of op tafel? Zorg ervoor dat het zich op een veilige plaats bevindt en uit de weg ligt. Je kunt een bijzettafel het beste op een lege muur plaatsen, zo blijft je achtergrond stabiel!
Tuindromen is aangesloten bij Trustedshops, daarom is je bestelling 30 dagen kosteloos verzekerd
Merk | MY VILLAGE |
---|---|
Levertijd (werkdagen) | 1-2 | Shipment type | Standaard pakket - 6.95€ |
Informatie over het retourneren als het je niet bevalt
- Je kunt je aankoop binnen 14 dagen na ontvangst aangeven voor retour, mits de artikelen ongebruikt zijn en in de originele verpakking zitten.
- Ga naar onze retourmodule en voer je bestel-e-mailadres en bestelnummer in.
- Je retouraanvraag wordt binnen 1 werkdag beoordeeld. Indien goedgekeurd, kan je het pakket retourneren.
- Er is door DPD een retourlabel voor je aangemaakt, of je kunt je retourzending zelf op eigen kosten naar ons terugsturen.
- Zorg ervoor dat de producten binnen 7 dagen na aanmelding van de retourzending worden geretourneerd.
- We betalen je terug op dezelfde manier als waarop je betaald heeft nadat we je retourzending hebben ontvangen.
Informatie over retourzendingen in geval van schade
- In onze retourmodule kan je eenvoudig een aanvraag doen en aangeven wat er mis is met uw producten en welke oplossing je graag wenst .
- Neem zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling, contact met ons op.
- Als je verdere hulp nodig heeft, verzoeken wij je rechtstreeks contact op te nemen met onze klantenservice. Vermeld daarbij je vraag, uw bestelnummer, het artikelnummer (of de naam van het artikel) en, indien van toepassing, foto's van het beschadigde artikel.